Agar siz «Тройка» kartangizni yo’qotib qo’ysangiz va u «Метро Москва» ilovasida ro’yxatdan o’tgan bo’lsa, pulni yoki faol abonementni qaytarish mumkin. Buning uchun quyidagi amallarni bajaring:
«Метро Москва» ilovasini oching va profilingizga kiring.
1. «Мои карты» bo’limiga o’ting.
2. Ro’yxatdan yo’qolgan kartani tanlang.
3. «Сообщить об утере» tugmasini bosing va ko’rsatmalarni bajaring.
Shundan so’ng, mablag’lar va abonementlar muzlatiladi. 30 kun ichida siz ularni metroning kassalarida osongina sotib olish mumkin bo’lgan yangi “Тройка” kartasiga o’tkazishingiz mumkin.
“Тройка” kartasini ro’yxatdan o’tkazish
Kartangiz yo’qolgan taqdirda balansingizni himoya qilish uchun uni sotib olgandan so’ng darhol ro’yxatdan o’tkazish tavsiya etiladi:
1. App Store yoki Google Play’dan «Метро Москва» dasturini o’rnating.
2. Ilovaga kiring va «Добавить карту» bo’limini tanlang.
3. Kartaning orqa tomonida joylashgan raqamini kiriting.
4. Kartani profilingizga bog’lang.
Ro’yxatdan o’tish mablag’laringizni himoya qilibgina qolmay, balki kartani to’ldirish, balansni nazorat qilish, bonuslarni faollashtirish kabi qo’shimcha imkoniyatlarni ham ochadi:.
Muhim nuqtalar
Agar karta ro’yxatdan o’tmagan bo’lsa, balans egasiga bog’lanmaganligi sababli pul mablag’larini tiklash mumkin bo’lmaydi.
Siz kartani sotib olganingizdan so’ng darhol ro’yxatdan o’tishingiz mumkin, bu kelajakda mumkin bo’lgan yo’qotishlarning oldini oladi.